Cum faci un audit de optimizare pentru motoarele de cautare?

Time: 
23.10.2012 - 13:30-14:30
Location: 
Auditorium Conference Hall
Speaker: 

Ce trebuie luat în seamă pentru un audit SEO. probleme des întâlnite, aspecte pe care Olivian Breda le întâlneste foarte des.

Exemplu:

- Lipsă sitemap.xml.

- Site care pune accent pe meta keywords, tag ignorat de mulți ani de motoarele de căutare.

- Descrieri slabe (prea lungi >155 de caractere; sau prea scurte <110; sau fără motivație de a intra pe site; sau spammy - pline de cuvinte cheie; sau fără titlul paginii în ele; sau fără numele brandului / site-ului în ele; sau duplicat; sau inexistente; sau generate automat în mod greșit).

- Conținut duplicat prin trimiterea către agregatoarele de prețuri a descrierilor produselor, exact cum sunt și pe site;

- Titluri (cel mai important element on-page) ne-target-ate pe cuvinte cheie, fără brandname / nume site în ele, prea lungi (>65 de caractere);

- Linkuri de slabă calitate, insuficiente, din surse nevariate.

 
glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
sfy39587stf04
sfy39587stf03