Cum construiesti lista de cuvinte pentru Google, folositoare in Google AdWords,dar si in SEO

Time: 
24.10.2012 - 15:30-16:30
Location: 
Auditorium Conference Hall
Speaker: 

Pentru a realiza o campanie Google AdWords performantă ai nevoie de câteva abilități. În primul rând trebuie să cunoști foarte bine platforma AdWords, să știi care sunt deciziile pe care le poți lua la nivel de cont, campanie sau ad group, să ai abilități creative pentru realizarea reclamelor și să știi să faci o listă de cuvinte potrivită pentru produsele și serviciile pe care dorești să le promovezi în motorul de căutare Google.

Unul dintre principalele beneficiile pe care le are utilizarea campaniilor Google AdWords este faptul că rezultatele sunt măsurabile și prin această platforma poți construi mai multe tipuri de campanii, de la campanii în motorul de căutare Google și pană la campanii de display pe rețeaua de site-uri partenere.

Cea mai importantă caracteristică a campaniilor de căutare o reprezintă posibilitatea de a identifica intenția utilizatorilor plecând de la cuvintele cheie pe care le folosește în căutare. Strategiile de optimizare pentru motoarele de căutare se stabilesc în același fel, plecând tot de la cuvinte cheie.

La intersecția dintre psihologie, sociologie și marketing pentru motoare de căutare stă abilitatea de a construi cele mai potrivite liste de cuvinte prin intermediul cărora adunăm pe site vizitatorii care contează.

glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
sfy39587stf04
sfy39587stf03