Ce trebuie sa contina o campanie de PPC Marketing pentru a fi perfecta?

Time: 
24.10.2012 - 11:00-11:30
Location: 
Auditorium Conference Hall
Speaker: 

Când a apărut internetul, oamenii îl foloseau pentru a se informa. Acum, acesta este folosit pentru a satisface nevoiole de consum pe care o persoană le poate avea, de la informare pentru a face o achiziție, până la achiziția efectivă. Numărul celor care fac cumpărături online a crescut și produsele comercializate s-au diversificat. Acum se pot cumpăra de pe internet: electronice, electrocasnice, scutece pentru copii, bilete de avion și chiar excursii scumpe. Acest lucru a atras atenția specialiștilor în marketing care au dezvoltat o serie de instrumente pentru a fi cât mai aproape de consumatorii lor.

Pay per Click Marketing-ul reprezintă un ansamblu de metode folosite pentru a comunica audienței tale pe internet. Acest model se referă la acele reclame pe care advertiser-ul le plătește numai atunci când utilizatorul dă click. Câteva dintre instrumentele utilizate de către speciliaști în PPC marketing sunt pe Google, Facebook și LinkedIn.

Această prezentare are ca scop evidențierea beneficiilor PPC marketing-ului și descrierea felului în care se completează mecanismele marketignului online cu scopul de a atinge obiectivele de marketing ale companiei.

glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
sfy39587stf04
sfy39587stf03